Handelsbetingelser

ORDREBEKRÆFTELSE

 

Ordren er først gået gennem vores system, når du modtager en ordrebekræftelse fra os. Modtager du ikke en ordrebekræftelse efter dit køb, bedes du skrive til os på info@non-food.dk

Vi kan altid træffes på mail eller telefon. Vi svarer så hurtigt som muligt.

Non-food.dk opbevarer ikke selve ordrebekræftelsen efter den er fremsendt til dig.
Alle aftaler indgås på dansk.

PRISER

 

» Alle priser er ex. moms og inkl. afgifter. 

 

LEVERING

 

Normal leveringstid er 2-3 hverdage. 1 – 2 dage ved personlig levering – hvis det er muligt. (Fyn og Århus området)

 

SALG GENERELT

 

» Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris.
» Priser og alle andre informationer opdateres jævnligt.

 

BETALING

 

Vi tager imod gængse betalingskort.

Vi opkræver ikke noget betalingsgebyr. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne leveres hos dig. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Når du betaler med betalingskort bliver dine data sendt via en sikker og krypteret SSL (Secure Socket Layer) forbindelse, som kun PBS kan læse. Hverken Non-food.dk eller andre har mulighed for at læse dataene. Hermed er du altid sikret mod misbrug, da du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har heller ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, og er dermed bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200,- kr.

Forudbetaling er mulig.

BETALINGSFORPLIGTIGELSE

 

Ved tryk på knappen ”GÅ TIL BETALING” ved bestillingen af varer, indgår du som kunde en købsaftale med Non-food.dk, hvorved du forpligtiger dig til at betale for varerne.

ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN

 

Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Os inden rimelig tid efter varens modtagelse.

Kunden opfordres på det kraftigste til, at afgive erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, idet undladelse kan betyde en forlængelse af afhjælpningsprocessen grundet fejlsøgning.

Varer der ikke indgår under reklamationsretten og/eller modtages uden forsvarlig emballage, vil blive omemballeret og der vil blive opkrævet et beløb svarende til Non-food.dk udgifter til nødvendig og forsvarlig emballering.

Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af Non-food.dk.

FORSVARLIG RETURNERING

 

Alle produkter, der returneres til Non-food.dk, skal være forsvarligt indpakket. Produktet skal returneres i væsentlig samme stand og mængde.